Замовлення

Процес співпраці з клієнтами поділяється на наступні етапи:

1. Попередня розмова, метою якої є обговорення потреб та очікувань клієнта. Зокрема, це спосіб створення дизайну, визначення розмірів, матеріалів, конструктивних особливостей та загалом цілей, які повинні бути досягнуті. У разі необхідності відбувається виїзд на об’єкт. Сюди ж входить обговорення попередніх, досить приблизних цін на окремі елементи чи конструкції.

2. Створення проекту – візуалізація, розробка технічного проекту, уточнення деталей та розрахунок кінцевої вартості замовлення. При потребі залучення дизайнера.

3. Оплата авансу у розмірі 60-70% від кінцевої вартості замовлення.

4. Виготовлення меблів.

5. Доставка, монтаж та кінцевий розрахунок.

 

Доставка

Доставка меблів в межах міста є безкоштовною. Вартість доставки за межами міста розраховується в залежності від відстані.